Բարև՝ ես Արեգն եմ Հակոբյան: Սովորում եմ,, Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամիլիր Հարավային դպրոցում:Դպրոցը ինձ տվել է բազմաթիվ գիտելիքներ,որոնք օգնում ենինձ առօրյա կյանքում:

Մայրենի

Այս տարվա ընթացքում սովորել եմ Հ.Թումանյանի,Ղ.Աղայանի և  պատմվացքներ և բանաստեղծություններ:

Հ.Թումանյանի բանաստեղցություննեից  շատ է տպավորվել ,, Թռչունի մտածմունքը,,:

Ղ.Աղայանից՝ ,, Հոնի  կորիզը,,բանաստեղցությունը:





Մաթեմատիկա
Սովվորեցի երկնիշ թվերի բազմապատկում,բաժանում,մեծ թվերի գումարում հանում:Մաթեմատիկաի վարժություներից շատ եմ սիրում սյունակով բաժանումը,ասես շենք ես կառուցում: Սիրում եմ կգ-ով խնդիրներ լուծել:

Ծիսական և ազգային խաղեր

Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը,որովհետև նա տարբերվում է բոլոր դպրոցներից:Մեր դպրոցում միշտ շատ գեղեցիկ և յուրահատուկ է նշվում բոլոր միջոցառումները:Օրինակ՝  Զատկի ծեսը, այդ օրը մեր դպրոցը շատ գունեղ է:Սովորողները,դասավանդողները,ծնողները միասին ծիսական երգերով և պարերով ենք նշում :Միասին հավաքվում ենք սեղանի շուրջ լի քաղցրավենիքով,ներկում ենք այդ տոնի համար հավի ձու,յուրաքանչյուրս իր ներկած ձվով փորձում է կոտրել մյուսի ներկած ձուն:

ՄԵԴԻԱ ՀՄՏՈՒԹՀՈՒՆՆԵՐ

Ես առաջին դասարանից դպրոց հաճախել եմ համակարգիչով:Սովորել եմ ՝ word,point  ծրագրերը:Այս տարի սովորեցի power point ծրագիրը:

Ունեմ  իմ բլոգը,սկզբից շատ բարդ էր,իսկ հիմա տիրապետում եմ բլոգավարությանը:

Ես և շրջական

Ապրում եմ Երևանում:Առավոտյան գնում եմ դպրոց,դպրոցից հետոհաճախում եմ թաթերական խմբակի և կուդոի:Մասնակցել եմ մրցույթների և ունեցել եմ հաղթանակներ:

Ճամփորդություններ

Մենք դասարանով հաճախ ենք գնում ճամփորդության:Ինց շատ է դուր եկել Մ.Սարյանի տուն-թանգարանը:Այնտեղ  լինելով  իմ մեջ նոր շատ գույներ արթնացան:Այցելել եմ Հ.Թումանյանի տուն թանգարանը, Ծախկունքունք. Կամարիս գ.